Mandag: I eget selskab

MOVIENIGHT: Lækre mænd og anmeldelser

Movie-Night
Som overskriften antyder, har jeg de sidste to aftener hygget mig gevaldigt med filmaften, i mit eget selskab, nuvel!, men hyggeligt har det været – længe leve Netflix. Hvis der er noget som kan få mig op og ringe på de efterhånden mange kedelige sommeraftener, som mest af alt føles som efterår, ja, så må det alså være film og serier i store mængder. Og hold da op hvor er der mange at vælge mellem, og så alligevel er der de få som ikke helt har flirtet helt nok med Netflix og derfor ikke danner par endnu. Et eksempel kunne være, Fifty Shades Of Grey. Den er virkelig er blevet en af mine kærkommen favoritter, og jeg forstår vitterligt ikke de dårlige anmeldelser. Jeg har endnu ikke læst bøgerne, og det er måske egentaget derfor at så mange er blevet skuffede, for jeg har hørt en lille fugl synge om, at de skulle være ret så fantastiske 😉 Så måske det faktisk er på tide at komme i gang. I mellemtiden overgiver jeg mig vidst fortsat til ren romantik, som også har præget de to sidste aftener. Men altså, det er vel lovligt at drømme sig lidt væk en gang i mellem, og når det så ovenikøbet er med lækre mænd involveret, så bliver det ikke meget bedre. Nogen gange kan det være rart bare at læne sig tilbage, og nyde en stille aften, uden nødvendigvis at skulle tænke så meget over handlingen. Nu er i advaret, anbefalinger skal i alligevel få, og de kommer her:

the-rebound-poster1-1

The Rebound

Med Catherine Zeta-Jones og Justin Bartha i hovedrollerne går det altså for sig. Catherine aka. Sandy er nyligt fraskilt, og skal vænne sig til det nye liv som singlemom. Hun bliver hurtigt forelsket i sin yngre babysitter Justin aka. Aram, og herfra er det hedt hedt hedt. En utrolig sød chic-flick film, go watch.

Barefoot

Scoot Speedman aka. Jay Wheeler og Evan Rachel Wood aka. Daisy Kensington, spiller overfor hinanden i denne romantiske komedie. Kort fortalt handler den om mødet mellem to personer med hver deres problemfyldte bagage, som indgyder til grin og romantik.

Begge film fik mig til at grine og trække på smilebåndet op til flere gange, og en lille tåre hist og her blev det nu også til, indrømmet! Jeg tror, at jeg skal se en film mere igen i aften, men hvilken en det bliver til, det ved jeg endnu ikke. Endnu en film med Scott Speedman vil ikke være helt af vejen, men måske jeg skal finde vej til Ryan Gosling, som altid er til at regne med, høhø. Indtil da, vil jeg finde på noget spændende at lave på denne grå tirsdag. Hav en dejlig dag, med eller uden regn.